sâmbătă, 5 martie 2016

Cea mai buna firma de web design

Dupa cautari multiple folosind site-uri de freelancing, recomandari de la diversi prieteni, cautari pe google si studii de portofoliu, am gasit in cele din urma o firma serioasa ce poate face web design de calitate, insa nu a fost deloc usor. Este vorba de cei de la Atelier de Web, care m-au impresinat inca de la inceput prin site-urile din portofoliu, care sunt mai mult decat interesante.

Din punct de vedere al serviciilor oferite, atelierdeweb.ro mi-au pus la dispzitie inclusiv o serie de pachete, pe care nu le-am vazut la alte firme de web design din Bucuresti sau din alta parte - practic, in functie de nevoile fiecarui client, acesta poate opta pentru un anumit pachet de servicii, ce includ un anumit numar d epagini incluse, sisteme CMS, sisteme dinamice de modificare al designului, cat si multe alte optiuni.

In acelasi mod este prezentata inclusiv oferta de web development pentur magazine online, aceasta  fiind destul de variata si incluzand inclusiv servicii de mentenanta si suport sau chiar gazduire.

In acelasi timp, Atelier de Web ofera inclusiv servicii de UX (user experience), branding, copywriting, servicii SEO si PPC si nu in ultimul rand un suport client foarte bun.

Deja suna la cel de-al 3-lea proiect de web design cu atelier de web si pana acum am fost incantat de fiecare data de calitatea serviciilor. Sper astfel ca v-am convins si pe voi :)

Ca si "bonus" - am inceput colaborarea cu ei si pe parte de SEO si PPC in ultimile luni si se pare ca rezultatele sunt bune (adica am observat o crestere foarte buna pe SEO) si in acelasi timp am observat rezultate satisfacatoare inclusiv in campaniile PPC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu