miercuri, 10 decembrie 2014

Terenuri de tenis iluminate cu proiectoare LED

A trecut ceva timp de cand functioneaza destul de ok mica mea afacere cu inchirierea terenurilor de tenis, astfel incat am hotarat ca ar cam fi timpul sa fac si niste upgrade-uri mai serioase - si cea mai mar eproblema a terenurilor era sistemul de iluminare, din cauza caruia vara trecuta nu prea am avut clienti.

Da... este trist cand stau sa ma gandesc ca am investit sume enorme in schimbarea zgurei, in schimbarea fileurilor, in vopsirea gardurilor si reamenajare aintregii locatii astfel incat sa aiba un aer occidental, dar am uitat niste detalii elementare, cum ar fi calitatea luminii.

De asemenea pot sa dau vina putin si pe genialii mei angajati, carora se pare ca nu le pasa nici de nevoile mele si cu atat mai putin de nevoile clientilor care merg sa joace tenis in fiecare saptamana fara sa aiba lumina. In cele din urma am pierdut toti clientii care jucau tenis noaptea, in nocturna, ceea ce este foarte trist si m-a facut sa ii dau afara pe imbecilii de angajati - dar am si schimbat sistemul de iluminare cu  proiectoare LED  de calitate, achizitionate de la Golden LED.

Una peste alta sunt multumit... se pare ca mai nou am cea mai buna nocturna pe care se poate juca tenis din tot Bucurestiul :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu