joi, 4 decembrie 2014

COLIERUL ANDONE



    Imi place foarte mult colierul! Am facut senzatie in randul colegelor mele de la ultima petrecere la care am fost! Toate m-au asaltat cu intrebari de unde l-am achizitionat, iar eu le-am spus numele site-ului. Au apreciat in special modelul. Acesta arata in felul urmator: trei fire impletite de culoare albastra, neagra si galbena, nimic mai simplu! Varietatea culorilor a usurat asortatul cu mult, iar impletitura simpla a firelor facea ca acel colier sa nu aibe competitie!
    A doua oara cand l-am purtat a fost la o intalnire intr-un loc foarte elegant si pretentios. Toata lumea l-a privit cu invidie! Am stiut sa ii scot in evidenta culorile alegand pentru acea seara o rochita de aceeasi culoare cu firele impletite: albastra, iar in zona bretelelor, decorata cu dungi galbene si negre. Peste, am decis sa port o vestuta de un galben pal, cu impletituri firave, negre. Era necesara si vesta, intrucat trebuia cumva sa compensez cantitatea mare de albastru ce o lasa rochita sa se observe.
    Tin minte insa si evenimentul cel mai important unde l-am luat: cand am plecat in excursie la Roma. Mi s-au facut complimente foarte multe si am fost super incantata! In prima seara acolo, decisesem sa mergem in oras. Am putut sa il asortez repede cu o tinuta de seara. Spre norocul meu, imi luasem de acasa niste pantofi cu toc de culoare albastra, decorati cu dungi de exact aceleasi culori cu firele colierului, asemanatoare spicului de grau. In jos am ales doua dintre culorile de pe colier si am gasit repede ceva in geamantan care sa mearga. Intr-un final, am luat masa la restaurant cu traditie. Mi-a placut mult mancarea acolo, iar dupa ce am terminat masa, ne-am dus sa vedem picturile lui Michelangelo, care m-au uimit in principiu prin dimensiunile impresionante; stilul i-l cunoasteam foarte bine, intrucat il studiasem la scoala. M-am simtit extraordinar in excursie, iar cand am ajuns acasa, le-am impartasit tuturor noile mele opinii asupra macarii, artei, arhitecturii, oamenilor de acolo, dar le-am povestit si cat de placut a fost sa stiu ca ma atinteau cu privirea atatia straini, punand ochii mai intai pe tinuta, bineinteles. Am fost foarte mandra ca am ales colierul ca accesoriu principal, iar el nu m-a dezamagit catusi de putin!
    Recomand acest colier nonconformist tuturor fetelor ce vor sa fie cu un pas inaintea modei si sa lase o impresie puternica atunci cand apar fie la o petrecere, fie...intr-un restaurant strain din indepartata Roma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu