marți, 17 septembrie 2013

Promotie la masini de spalat

De curand m-am mutat in noua mea casa. Nu e cine stie ce, dar este a mea :). Si dupa ce m-am mutat, mi-am dat seama ca imi lipsea o masina de spalat. Pana am strans banii pentru una noua, imi tot duceam hainele la mama acasa. Am tot cautat promotii masini de spalat si am dat peste acest site. Mi-a adus un mare avantaj. Eu deja aveam banii, dar nu ma mai grabeam pentru ca puteam in continuare sa spal hainele la mama.

Si avand avantajul asta, mi-am permis sa mai astept un pic pana am gasit masina perfecta la un pret bomba. M-a ajutat mult site-ul acesta pentru ca de fiecare data intram pe aceasta pagina si verificam noile oferte, promotii, discounturi, lichidari de stoc, produse resigilate in doar 10 minute.  In a treia saptamana am dat peste o oferta incredibila la emag.

 Mi-am luat cu 1400 de lei o masina de spalat Bosch, de cea mai buna calitate. Va dati seama ce satisfactie am avut, avand in vedere ca  daca o cumparam cu o luna inainte, dadeam 2500 de lei pe ea.  Am comandat-o,  a ajuns acasa, si merge foarte bine acum.

Concluziile mele sunt:
Poti sa mai speli la mama din cand in cand :)
Cine stie sa caute si are rabdare, iese mereu in castig
Asadar, pagina promotii masini de spalat a facut totul pentru mine si sper ca va face totul si pentru tine. Intra cu incredere, si verifica cum ziceam o data pe saptamana pentru promotii si chiar mai des pentru lichidari de stoc sau pentru produse resigilate.

Va recomand sa faceti asta pentru orice vreti sa cumparati. Vanati oferte si promotii (reale) si nu cumparati la pret intreg pentru ca poti sa iti iei teapa si peste o saptamana sa intre produsul la oferta si de ce sa platesti mai mult pentru un produs care defapt nu face atat. Din moment ce ei isi permit sa puna produsul la promotie, inseamna ca cineva tine un adaos cam mare – ori producatorul, ori distribuitorul ori vanzatorul :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu