joi, 19 septembrie 2013

croaziera pentru familie

de ceva vreme caut sa-mi duc familia intr-o croaziera. va fi destul de greu de ales pe simplul motiv ca nu prea stiu pe unde sa ma duc.  in primul rand nu stiu de la ce agentie sa cumpar - desi am vazut pe net doua companii dedicate in zona de cruise:  www.info-croaziere.ro si croaziere.net.

o sa aleg turoperatorul functie de pret si informatiile primite care cred ca sunt
mai importante decat pretul - desi nu cred ca voi gasi diferente mai ramane sa aleg daca aleg croaziera in marea neagra, croaziera in oceanul atlantic, croaziera in marea mediterana sau de ce nu croaziera in oceanul indian vad ca oferte exista la greu pe aceste doua site-uri si mai vad ca aceste oferte decroaziera sunt oferite de mai multe linii de croaziera: croaziere NCL, croaziera MSC, croaziera Costa Crociere, croaziere Pullmantur si croaziere royal Caribbean una peste alta va trebui sa fac ceva research si sincer nu prea am nici o informatie referitoare la croaziera.

am vazut ca acest gen de croaziere este la vanzare si prin agentiile Happy Tour dar e ciudat ca nu am gasit nimic in site-ul paravion.ro misiunea mea va fi si mai complicata pentru simplul motiv ca as vrea sa-i fac o surpiza sotiei mele.pentru fetita mea va trebui sa ma gandesc pe viitor la o croaziera Disney dar asta probabil mai tarziu. parca as incerca sa caut pe site-urile din afara dar nu cunosc nici unul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu