marți, 12 aprilie 2016

Corfu, o comoara ascunsa a Greciei



Mi-am petrecut concediul in Grecia vara trecuta alaturi de cativa prieteni si chiar mi-a placut. Atmosfera este una cu adevarat unica, iar cultura merita descoperita de catre turisti. Desi nu stiam exact unde sa mergem, in cele din urma ne-am hotarat cu totii si am ales un charter Corfu, cu plecare din Bucuresti si cazare la un hotel de 4 stele.

Banuiesc ca oricine stie ca la preturile din statiunile noastre isi poate petrece o vacanta de vis intr-o tara straina, iar Corfu merita toti banii: plaje lungi, aurii, curate, dotate cu tot ce ai nevoie, apa este transparenta, se poate vedea prin ea, foarte curata si nu prea sunt meduze deranjante. Peisajele sunt fantastice, exista o multime de dealuri si stanci de unde sa poata fi admirat apusul sau rasaritul, in timp ce barurile si terasele sunt deschise pana noaptea tarziu.

Nu se pune problema de lipsa activitatilor in Corfu deoarece intotdeauna se gaseste cate ceva de facut. Cu toate ca am petrecut doar 10 zile, mi-ar fi placut sa stam cel putin inca pe atat pentru ca aveam multe planuri. Hotelul nostru beneficia de propria plaja, astfel ca am evitat aglomeratia, fiecare a avut propriul sezlong cu umbreluta si ne-am relaxat, in timp ce seara, dupa lasarea caldurii mergeam sa vizitam imprejurimile. 

Activitatea noastra preferata era sa inchiriem barci si sa ne plimbam in largul marii turquoise unde puteam sa admiram pestisorii colorati in mediul lor. Cred ca fiecare complex hotelier propunea turistilor tot felul de atractii, evenimente si localuri in care sa se distreze, insa noi am ales sa stam mai mult in natura, deoarece aceasta era cu adevarat unica. Gastronomia greceasca este faimoasa in toata lumea si a fost o adevarata placere sa gustam in fiecare zi cate un produs nou, traditional, iar in ultima zi petrecuta ne-am facut provizii serioase cu mancare specifica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu