vineri, 5 iunie 2015

Becuri led de la goldenled



Fiind genul mai pretentios si econom cand vine vorba despre conditiile de zi cu zi, daca un consum zilnic putand fi redus, calitatea ramanand aceeasi sau crescand, eu nu ma inlatur din a incerca sa schimb si sa incerc ceva nou. 
            Prima data am cumparat si incercat becurile fluorescente. Erau relativ mai bune decat cele cu incandescenta, durata de viata fiind si ea mai mare(intre 8000 si 15000 de ore, cele incandescente avand una cuprinsa intre 1000 si 2000 de ore). Lumina ca si culoare nu era tocmai una care sa imi placa, alternand pe alocuri cu cele incandescente. Principalul lor dezavantaj este ca se aprind lent, luandu-le mult pana sa ajunga la luminozitatea maxima.
            Vazand cum este cu becuri fluorescente, am fost multumit, insa nu pe deplin incantat. Am continuat sa caut si sa incerc. Asadar, am dat peste becurile LED. Spre deosebire de celelalte tipuri, becurile LED utilizeaza mult mai eficient energia electrica, 90% din aceasta, lunima generata utilizand energia electrica inttr-un mod mult, mult mai eficient. Cat despre culoare, becurile LED nu au nevoie de filtre pentru a produce lumina de o anumita culoare, aceasta fiind generata de materialul semiconductor. Ele conserva energia si nu reprezinta unp pericol pentru mediul inconjurator intrucat un contin substante, periculoase, spre deosebire de sursele de iluminat care contin mercur. Un alt avantaj al lor este ca nu emit radiatii infrarosii sau ultraviolet. Radiatiile infrarosii pot produce arsuri, iar cele ultraviolete pot deteriora ochii, stofele, piesele de arta etc.                                                                                                                               
            Pot spune ca din toate punctele de vedere, becurile LED au constituit cea mai buna alegere pe care am facut-o in privinta iluminatului casnic!
            In final, doresc sa recomand cu cea mai mare placere aceste becuri foarte bune din toate punctele de vedere: durata de viata, consumul, modul de functionare etc, randamentul fiind in mod evident mai bun. Comanda lor am facut-o online de pe site-ul goldenled.ro, livrarea avand loc foarte rapid. Va urez sa le intrebuintati cu placere si incredere in orice loc doriti, asigurandu-va in cel mai cert mod ca veti avea rezultatele dorite. O zi cat mai excelenta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu