marți, 2 august 2016

City break la Roma in 2016

De foarte mult timp mi-am dorit sa vizitez Italia pentru ca am multi membri ai familiei in aceasta tara si am auzit numai cuvinte de lauda. In plus, intotdeauna m-a fascinat istoria, astfel ca nu am stat pe ganduri cand am ales un city break la Roma prin Aerotravel, unul dintre cele mai faimoase orase de pe continent. Am stat un weekend la un hotel situat chiar aproape de cele mai interesante puncte din oras, astfel ca nu a trebuit niciodata sa apelez la mijloacele din transport in comun, fapt care m-a bucurat pentru ca nu stiam daca ma voi descurca.
Iubita mea stie putin limba italiana, astfel ca ne-a fost usor la magazine, la restaurante sau in locurile pe care le-am vizitat. Pot sa spun ca orasul ascunde o multime de secrete, pentru ca m-am interesat foarte mult pe internet inainte de excursie, insa multe locuri nu am avut timp sa le vizitez. Italia este o tara grozava cu o atmosfera primitoare, insa Roma este unul dintre cele mai aglomerate orase si ai sa auzi numeroase persoane care vorbesc diferite limbi straine.
Chiar daca nu prea imi place aglomeratia in general, m-am adaptat usor si m-am simtit foarte bine. Preturile mi s-au parut rezonabile peste tot, intrarile la muzee nu depaseau 10 euro, in ciuda faptului ca puteai petrece acolo cateva ore, iar la restaurante tarifele erau poate putin mai mari decat cele din Bucuresti.

Mi-ar fi placut sa imi petrec mai mult timp, insa cu siguranta ca voi reveni, iar data viitoare voi alege un alt oras, cel mai probabil Florenta, pentru ca imi place sa am ce vedea. Recomand oricui un city break la Roma, iar cu cat mai multe zile petrecute, cu atat mai bine, pentru ca nu ai timp sa te plictisesti si sa vezi tot ce are orasul de oferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu