luni, 9 martie 2015

Manualul micului spion

Sunt deja de 2 ani in conflict cu invatatoarea fiului meu, care se poarta la scoala ca un fel de dictator cu toti copii din clasa, asa ca am luat decizia de a-i declara razboi intr-un mod cat se poate de elegant - m de gand sa o spionez si dupa ce voi aduna suficiente probe referitoare la comportammmentul deplasat al acesteia sa o actionez in instanta.

Chiar nu este acceptabil ca o invatatoare sa vorbeasca la telefon in timpu orei cu barbatul sau cu amantul, nu este acceptabil sa ii puna pe copii sa isi predea singuri lectiile si sa copieze singuri fara niciun feld e indrumare din partea profesorului anumite lucruri din manual.

Nu este normal ca in cadrul orelor de desen sau de educatie plastica sa fie lasati in clasa de capul lor, nesupravegheati (cine stie ce se poate intampla - poate se incaiesa, se omoara intre ei, isi scot ochii sau cine stie ce alte nenorociri s-ar putea intampla). De aceea este important ca invatatoarea sa stea mereu cu ei si sa ii supravegheze.

Dar daca ea nu se ocupa... nu-i nimic... o supraveghez eu pe ea -pentru asta mi-am transformat fiul intr-un mic spion - i-am dat un pix cu o camera de spionaj, dar si microfon spion sub forma de ceas, pe care il poarta tot timpul cu el, asa ca fiecare lectie este inregistrata, fiecare cuvant, fiecare miscare, pentru o scoala mai buna :)).

Intre noi fie vorba... daca asa ceva ar fi existat cand eram eu copil, cred ca demulte ori as fi fost exmatriculat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu