duminică, 23 noiembrie 2014

Mi-am facut curaj :)))

De ceva vreme tot caut o firma care sa se ocupe si de mine pentru instalatii gpl auto pe batrana mea dacie, poate asa mai fac si eu ceva economie de combustibil pe martoaga asta de logan :) ca mam saturat sa consum asa mult pe benzina, mai ales ca circul destul de mult.

Mai complicat la mine in judetul Alba pentru ca pana de curand nu exista niciun service autorizat, doar niste baieti care faceau instalatiile dupa cum ii ducea pe ei capu, folosind niste echipamente de provenientaa dubioasa (facute undeva pe un vapor in marea neagra, intre turceia si crimeea probabil) - asa ca ma gandisem sa ma duc la Bucuresti, unde cu siguranta gaseam ceva firmeserioase.

Si exact cand am hotarat eu sa merg la bucuresti am avut norocul chior sa vad ca baietii de l aAGR Autogas, care daca nu ma insel sunt si unici importatori in romania au reusit sa isi deschida un service pentru gpl, care face atat montaj cat si service chiar pe strada mea - asta da noroc :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu