vineri, 4 aprilie 2014

Consultanta de mediu

Ma chinui de 3 luni de zile sa-mi deschid un service auto impreuna cu prietenul meu, Mihai. Am alegart pe la toate institutiile statului pentru a obtine toate actele necesare si astazi cand in sfarsit credeam ca am terminat a mai aparut ceva.

Mai nou trebuie sa obtin si o autorizatie de mediu pentru ca se pare ca activitatea firmei mele poate avea un impact negativ asupra mediului. Si colac peste pupaza poate dura pana la 45 de zile pana se obtine autorizatie...deci probabil o sa mai dureze minim 2 luni pana voi putea in sfarsit sa inaugurez service-ul.

Deci... putem trage urmatoarele concluzii:
- traim inca intr-o tara in care mai repede se pun bete in roate oamenilor intreprinzatori
- halal legislatie
- hai sa emigram!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu