luni, 22 iunie 2015

Iarasi am schimbat masinile de la firma

Iarasi am schimbat masinile de la firma - de data asta am mers pe Renault-uri ieftine - macar de la astea nu o sa am pretentii la cati bani am dat pe ele + ca fiind second hand nu imi mai bat capul cu service-uri, leasing si cu alte porcarii.

Este drept ca nu pre ale-ac onvenit soferilor, care au impresia ca numai nemtii ar trebui sa iaba voie sa faca masini in Europa, dar eu sincer sa fiu m-am cam saturat de masinile astea nemtesti care sunt si scumpe si preteantioase, nu au nici atatea facilitati si in cele din urma se strica la fel de repede ca si masinile frantuzesti, italienesti si cusiguranta mai repede decat daciile noastre mioritice.

Si acum ca am rezolvat cu achizitiile de masini a trebuit sa ma orientez inclusiv catre partea de colantari - asta pentru ca nenea care se ocupa in mod normal de flota auto s-a gasit sa isi rupa un ppicior si sa stea cateva luni in concediu medical (senzational, nu-i asa?).

Dupa mari cautri pe internet am gasit o firma de colantari auto - este vorba de Autoprint Romania, care se pare ca au preturi mult mai bune decat fosta firma cu care colabora nenea care se ocupa de flota (se pare ca de 2 ori mai mici) si in acelasi timp oamenii astia dau si garantie, ceea ce este un lucru extraoridinar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu