vineri, 28 martie 2014

Iarasi batai de cap...

De cand ma stiu am fel de fel de probleme cu firma asta a mea - mai nou pentru a putea participa la licitatii se pare ca am nevoie sa indeplinesc nu stiu ce standarde de calitate, astfel incat am  ajuns sa am nevoie de ceea ce se numeste "Certificare iso de calitate" - oooof.... de parca nu aveam si asa destule pe cap cu legislatiia, cu contabilitatea si cu mute alte tampenii.

Una peste alta am avut noroc gasindu-i pe cei de la sicert - vedeti sicert.ro pentru certificare iso - oamenii au fost foarte ok, mi-au explicat ce si cum am nevoie si in cele din urma am inteles ca problema se poate rezolva rapid si fara mari batai de cap, deci ii recomand pe oameni.

Apoi... ultima noua problema a fost treaba aia cu tranzactiile intracomunitare, cu nu stiu ce acte ar trebui depuse si cu alte batai de cap. Si cum e de lucru cu statul roman, normal ca este complicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu